Sunday, November 27, 2011

ronella's tim tam's

Ronel, a dear friend of mine introduced me to this way of eating Tim Tams.



Tim Tams is an Australian cookie, manufactured by Arnott's. Consists of two layers of malted biscuits, separated by a chocolate cream filling, and covered in chocolate. You get them in most supermarkets.



To start, you bite tiny corners off your cookie, opposite corners!

You need a cup of steaming coffee. Put the one "bit off corner" in the coffee and the other one in your mouth, now suck till you taste the coffee. You then take the whole cookie and put it in your mouth...FAST! Otherwise the cookie will disintegrate :-)

You will repeat this over and over and over again.... :-)




7 comments:

  1. Ronel, hierdie is nou "evil"! ;)

    ReplyDelete
  2. 'n AWESOME kind of evil ja! Het jy al een probeer Jacques? Ek soek NOU een! (of twee of drie)

    ReplyDelete
  3. Dis definitief een van die perks van in Australiƫ bly. En hier is soveel geure om van te kies, my favourites is die double choc en ook die caramel. Laat weet my as ek vir jou samples moet saambring as ek weer kom kuier!

    ReplyDelete
  4. Ronel...sien jy die ene op die foto? Ek het hom probeer...en nog so drie na hom! Hehe..

    ReplyDelete
  5. Marianda samples klink na n goeie idee :-) maar net een van elk!

    ReplyDelete
  6. Die trick is om dit net genoeg te suig nie te veel nie anders smelt die Tim Tam te vinnig. Mooi blog. Ek het jou begin volg en kom toe agter jy woon in S.Wes!!! Ek was daar gebore. Woon nou al amper 17 jaar in Perth Australie. Small World.

    ReplyDelete
  7. Jip jy moet hom vinnig eet ;-) Dankie Marje! :-)

    ReplyDelete